Panorame
  • Korzo
  • 
Enter description here
  • Enter description here

  • Park
  • Enter description here
  • Enter description here

  • Korzo
  • Enter description here
  • Enter description here

Galerije
  • Vodocrpilište
  • Vodocrpilište
  • Enter description here

  • Varkom pročistač
  • Varkom pročistač
  • Enter description here

  • Varkom izvana
  • Varkom izvana
  • Varkom izvana

  • Varkom Vodovod
  • Varkom Vodovod
  • Enter description here

  • Blagajna
  • Blagajna
  • Enter description here

  • Blagajna
  • Blagajna
  • Enter description here

Informacije i reklamacije

Na šalteru Informacija i reklamacija Varkom d.d. Varaždin zaprimaju se:

 

  • Informacije vezane za vodne i ostale usluge Varkom d.d.

  • Prijava novih korisnika

  • Sve vrste promjena podataka korisnika na računu za vodne usluge

  • Dojava očitanja stanja brojila, (može se javiti i na broj telefona: 042/332-656)

  • Vrši se provjera uplaćenih računa i ostalih podataka naših korisnika

  • Reklamacije vezane na očitanja stanja brojila

  • Reklamacije vezane na račun za vodne usluge

  • Sve ostale reklamacije za vodne i ostale usluge Varkom d.d.

     

    Korisnici mogu reklamacije podnijeti u roku od 8 dana od nastupa okolnosti koja je predmet reklamacije, i to u pisanom obliku, na adresu: Trg bana Jelačića 15, Varaždin, s naznakom „Reklamacije“.

     

    Uz to, za račune ispostavljene temeljem izvršenih usluga vrijedi napomena o podnošenju reklamacija, odštampana na obrascu računa.




    Adresa šaltera informacija i reklamacija Varkom d.d. Varaždin:

    Trg bana Jelačića 15, Varaždin




    Radno vrijeme šaltera informacija i reklamacija :

    Ponedjeljak-petak  07:00-15:00 h



    Kontakt osoba:

     

    KSENIJA PAVLOVIĆ MARAVIĆ

    Tel.     042/406-423

    e-mail: gric@varkom.com 

+ Povećaj
Na vrh
Korisni linkovi