Informacije i reklamacije
Na šalteru Informacija i reklamacija Varkom d.o.o. Varaždin zaprimaju se:
- informacije i reklamacije vezane na račun za vodne i ostale usluge Varkom d.o.o.
- prijava novih korisnika
- promjena vlasništva
- sve vrste promjena podataka korisnika na računu za vodne usluge
- dojava očitanja stanja brojila, (može se javiti i na broj telefona: 042/332-656)
- reklamacije vezane na očitanja stanja brojila
- zahtjev za montažu i demontažu vodomjera
- zahtjev za čišćenje septičkih i sabirnih jama
Korisnici mogu reklamacije podnijeti u roku od 8 dana od nastupa okolnosti koja je predmet reklamacije i to u pisanom obliku, na adresu: Trg bana Jelačića 15, Varaždin, s naznakom „Reklamacije“.
Uz to, za račune ispostavljene temeljem izvršenih usluga vrijedi napomena o podnošenju reklamacija, odštampana na obrascu računa.
Adresa šaltera informacija i reklamacija Varkom d.o.o. Varaždin:
Trg bana Jelačića 15, Varaždin
Radno vrijeme šaltera informacija i reklamacija :
Ponedjeljak 07:00 - 15:00
Utorak 07:00 - 17:00
Srijeda 07:00 - 15:00
Četvrtak 07:00 - 15:00
Petak 07:00 - 13:00
Kontakt osoba:
BLAŽENKA STIPČIĆ
Tel. 042/406-423
e-mail: gric@varkom.com