Naslovnica / Javni natječaj za izbor i imenovanje Zamjenika/ce direktora
15
stu

Javni natječaj za izbor i imenovanje Zamjenika/ce direktora
15.11.2024

Temeljem članka 28. Zakona o vodnim uslugama („Narodne novine“ broj 66/19.) VARKOM d.o.o., OIB: 39048902955, Varaždin, Trg bana Jelačića 15, objavljuje

JAVNI NATJEČAJ 

za izbor i imenovanje Zamjenika/ce direktora društva VARKOM d.o.o., za mandatno razdoblje od 4 godine, sa sljedećim uvjetima: 

  •        završen sveučilišni prijediplomski i sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja tehničkih, društvenih, prirodnih i biotehničkih ili biomedicinskih znanosti na kojem je stekao minimalno 300 ECTS bodova,
  •        najmanje 10 godina radnog iskustva u struci od toga najmanje 5 godina radnog iskustva stečenog na rukovodećim položajima,
  •        nepostojanje sukoba interesa u skladu s posebnim propisima koji uređuju  sprečavanje sukoba interesa između privatnog i javnog interesa u obnašanju javnih dužnosti.

OPIS POSLOVA I RADNIH ZADATAKA 

  •        po nalogu i ovlastima direktora odrađuje poslove iz djelokruga vodnih usluga ili druge poslove po nalogu i u skladu s ovlastima direktora,
  •        koordinira i kontrolira rad i razvoj te poslovanje segmenta Društva,
  •        identificira ključne tehničke potrebe Društva, kreira, provodi i evaluira tehnička rješenja i strategije za razvoj sustava vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanja te nadgleda provođenje odabranih rješenja na način da povezuje sve tehničke odjele i njihov rad usmjerava ka boljoj učinkovitosti, funkcionalnosti sustava vodoopskrbe, odvodnje i pročišćavanja, uštedi energije i materijalnih resursa te ljudskih resursa, osigurava tehnološki napredak Društva usmjeravanjem rada tehničkih odjela da svi tehnički resursi budu efikasno iskorišteni i usmjereni na daljnji razvoj, inovacije i korištenje novih tehnologija,
  •        predlaže razvojne mogućnosti i potrebe vodnih usluga i planira nova tehnička/tehnološka rješenja temeljem kontinuiranog praćenja trendova na tržištu te prati europske, nacionalne i razvojne programe financiranja projekata i surađuje sa rukovoditeljima u provođenju zacrtane poslovne politike Društva,
  •        obavlja pripreme za godišnje i višegodišnje planove i programe za ustrojstvene jedinice te zajedno s direktorom sudjeluje pri izradi poslovnih i financijskih planova i programa Društva,
  •        prati ostvarenje godišnjih i višegodišnjih planova i programa te izvještava direktora o njihovom ostvarenju,
  •        vodi operativno poslovanje vodnih usluga i koordinira izvršenje radnih zadataka vezano za obavljanje vodnih usluga, provodi nadzor nad radom radnika i nadzire zakonitost i pravodobnost obavljanja poslova, a prema potrebi obavlja i poslove ovlaštenika zaštite na radu,
  •        inicira poslovne akcije u svrhu sprječavanja mogućih poslovnih i drugih šteta za Društvo, odnosno akcije za unapređenje poslovanja i rezultata Društva,
  •        u slučaju prestanka članstva u Upravi – direktoru, po bilo kojoj osnovi, zamjenik direktora preuzima prava i obveze jedinog člana Uprave – direktora do imenovanja novoga direktora u skladu sa Zakonom o vodnim uslugama

Dodatna stručna znanja:

  •        poznavanje načela vodnog gospodarstva i upravljanja vodnim uslugama.

Uz prijavu, kandidati su dužni priložiti:

  •        životopis u kojem će obrazložiti ispunjavanje uvjeta iz javnog natječaja,
  •        dostaviti dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja, odnosno izvornik ili presliku diplome s ovjerenom potvrdom da je istovjetna izvorniku,
  •        izjavu kandidata ovjerenu kod javnog bilježnika, pod kaznenom i materijalnom  odgovornošću, o nepostojanju okolnosti iz članka 239. stavka 2. Zakona o trgovačkim društvima i nepostojanja sukoba interesa u skladu s posebnim propisom koji uređuje sprečavanje sukoba interesa između privatnog i javnog interesa u obnašanju javnih dužnosti, koja ne smije biti starija od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja prijave,
  •        uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, a koje ne smije biti starije od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja prijave,
  •        ispis iz elektroničkog zapisa o radno-pravnom statusu (e-radna knjižica), koju vodi HZMO.

Rok za podnošenje prijava je 25.11.2024. godine.

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta, dostaviti na adresu: VARKOM d.o.o. Varaždin, Trg bana Jelačića 15, 42000 Varaždin, u zatvorenoj omotnici s naznakom „Natječaj – ZAMJENIK/CA DIREKTORA- NE OTVARAJ“.

Natječaj se objavljuje na službenoj mrežnoj stranici VARKOM d.o.o. www.varkom.hr na kojoj će se objaviti i rezultati natječaja.

Izrazi koji se koriste u ovom natječaju korišteni u muškom rodu, odnose se jednako i na muški i na ženski rod.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihove obitelji i Zakonu o civilnim stradalnicima Domovinskog rata i članovima njihove obitelji mogu se informirati više na: https://branitelji.gov.hr/15-kako-se-ostvaruje-pravo-prednosti-pri-zaposljavanju-prema-zakonu-o-hrvatskim-braniteljima-iz-domovinskog-rata-i-clanovima-njihovih-obitelji/2166 . VARKOM d.o.o. zadržava pravo ne prihvatiti ni jednu prijavu odnosno odlučiti o poništenju natječaja sukladno Društvenom ugovoru i svom Pravilniku o radu.

VARKOM d.o.o.

Vrh